The Race to Vienna (15/18)

6 05 2015

Ik probeer in de komende achttien dagen mijn thesis af te maken, zodat ik op tijd klaar ben om naar Wenen te gaan. Het wordt een race tegen de klok. Achttien dagen me volledig afsluiten van de wereld, om optimaal te kunnen studeren. En ‘s avonds één korte update voor de trouwe volgers.

WP_20150506_001

Rapport van dag 15:

Resultaten: Feedbackgesprek gehad. Feedback verwerkt. Nieuwe versie opgestuurd naar supervisor.
Afleidingen: Een potje tennis met Nikola.
Stemming: Wenen, we komen!

Ja, het ziet er nu wel echt héél zonnig uit. Mijn supervisor was vandaag zeer positief over mijn eerste draft van mijn thesis. Hij had ook commentaar, maar gaf zelf al aan dat het mij waarschijnlijk wel zal lukken om dat af te krijgen, ook als ik in Wenen twee weken niets aan mijn thesis doe.

Kortom: Ik ga definitief naar Wenen! Zondagochtend stap ik op de trein, en begint het spektakel. En in de tussentijd? Voorlopig lijkt het erop dat ik zelfs nog een paar dagen over heb. Zo lang ik geen nieuwe mail met feedback ontvang kan ik uitrusten, en met het oog op Wenen is dat misschien wel verstandig ook. Welterusten iedereen! Mijn agenda voor morgen is leeg 🙂


Acties

Information

Plaats een reactie