The Race to Vienna (13/18) & (14/18)

5 05 2015

Ik probeer in de komende achttien dagen mijn thesis af te maken, zodat ik op tijd klaar ben om naar Wenen te gaan. Het wordt een race tegen de klok. Achttien dagen me volledig afsluiten van de wereld, om optimaal te kunnen studeren. En ‘s avonds één korte update voor de trouwe volgers.

WP_20150505_002

Rapport van de laatste anderhalve dag

Resultaten: Hoofdstuk 6 af. Introductie af. Conclusie af. Voorlopige versie van mijn thesis opgestuurd naar supervisor.
Afleidingen: Naar Bijbelstudie geweest. Verder doorgebuffeld.
Stemming: Vastbesloten

Na anderhalve dag flink bikkelen is de eerste versie van mijn thesis nu af! Dat wil zeggen, alle inhoudelijke gedeelten zijn af: introductie, zes hoofdstukken en conclusie. Die draftversie heb ik opgestuurd naar mijn supervisor en morgenochtend staat er een gesprek gepland met feedback.

Als dat gesprek goed gaat, ga ik Wenen wel halen. Sowieso ziet het er, met nog een halve week te gaan, goed uit. Ik wil alle feedback verwerken vóór Wenen, dan een nieuwe draft insturen. En dan met een gerust hart op reis! Als er namelijk uit die tweede instuurronde nog feedback komt, kan ik dát altijd nog in de week na Wenen oplossen. Veel zal dat dan niet meer zijn.

Ik kan de rest van vandaag niet veel meer doen. Enerzijds is dat jammer omdat ik in een geweldige flow zit. Anderzijds ga ik mijn rust pakken en alvast wat dingetjes voor Wenen voorbereiden. Morgenochtend het gesprek, en daarna hopelijk in één rits richting Vienna!


Acties

Information

Geef een reactie

