Ziek thuis

26 05 2015

Hey allemaal! Even een korte update vanuit Budapest. Nadat ik vanochtend Jill naar het vliegveld had gebracht, heb ik de hele dag op bed gelegen. De reis naar Wenen heeft toch z’n tol geëist en nu vraagt mijn lichaam om rust.

Jullie hebben nog steeds mijn laatste verhalen tegoed, en die komen ook – als ik weer beter ben. Voor nu ga ik het erop houden dat dit Songfestival véél leuker was dan Kopenhagen, en dat dat er waarschijnlijk ook voor heeft gezorgd dat ik zo diep ben gegaan om er alles uit te halen.

Acties

Information

Geef een reactie

