The Race to Vienna (12/18)

3 05 2015

Ik probeer in de komende achttien dagen mijn thesis af te maken, zodat ik op tijd klaar ben om naar Wenen te gaan. Het wordt een race tegen de klok. Achttien dagen me volledig afsluiten van de wereld, om optimaal te kunnen studeren. En ‘s avonds één korte update voor de trouwe volgers.

WP_20150503_001

Rapport van dag 12

Resultaten: Opzetje voor Hoofdstuk 6 gemaakt
Afleidingen: Werken voor http://www.tennis.nl + die dreunende pijn in mijn voorhoofd
Stemming: Meh.

Het kan niet alle dagen feest zijn. Ik ben op tweederde van de tijd die ik in totaal heb, en het staat er allemaal goed voor. Maar vandaag wilde het even niet lukken. ’s Ochtends werkte ik voor http://www.tennis.nl en daarna lukte het me niet om in hetzelfde ritme te komen als gisteren.

Ik voelde me ook niet helemaal fit, ik had hoofdpijn en mijn gedachten waren wazig. Uiteindelijk heb ik, zittend op mijn bed met de laptop op schoot, toch nog wel wat nuttigs kunnen doen. De dag was zeker niet volledig nutteloos.

Morgen is een cruciale dag. Ik krijg dan waarschijnlijk feedback op mijn eerste vijf hoofdstukken en weet dan echt hoe ik ervoor sta. Bovendien probeer ik zelf hoofdstuk 6 af te ronden. Als dat lukt en de feedback positief is, kan ik dinsdag en woensdag de conclusie in elkaar draaien en misschien donderdag al klaar zijn.

Maar laten we niet te hard op de zaken vooruit lopen. Nog een week tot Wenen, en er moet nog een boel gebeuren.


Acties

Information

Geef een reactie

