The Race to Vienna (9/18)

30 04 2015

Ik probeer in de komende achttien dagen mijn thesis af te maken, zodat ik op tijd klaar ben om naar Wenen te gaan. Het wordt een race tegen de klok. Achttien dagen me volledig afsluiten van de wereld, om optimaal te kunnen studeren. En ‘s avonds één korte update voor de trouwe volgers.

WP_20150430_002

Rapport van dag 9

Resultaten: Netversies van hoofdstuk 3 en 4 afgerond, en het boek van Ricky van Oers uit de bibliotheek gehaald
Afleidingen: Het ESC Daily Team Plan opstellen
Stemming: Tevreden

Geslaagde dag, lijkt me zo! Ik had veel op het programma staan, maar het is allemaal gelukt. Zowel het achterstallige werk dat ik nog voor ESC Daily moest doen, als de uren die ik wilde maken voor http://www.tennis.nl , als het afronden van de hoofdstukken voor mijn thesis.

Verder valt er vrij weinig over mijn dag te zeggen. Mijn enige uitje was de trip naar de bibliotheek, verder heb ik naar mijn laptopscherm zitten staren. Ik krijg vierkante ogen zo langzamerhand, maar hé, what’s new? Het belangrijkste is dat er nog steeds vooruitgang in zit. De komende dagen wil ik het boek uitlezen, de literature review updaten én hoofdstuk vijf schrijven. Als dat lukt vóór zondag, sta ik er heel goed voor.

Welterusten.


Acties

Information

Geef een reactie

