The Race to Vienna (8/18)

29 04 2015

Ik probeer in de komende achttien dagen mijn thesis af te maken, zodat ik op tijd klaar ben om naar Wenen te gaan. Het wordt een race tegen de klok. Achttien dagen me volledig afsluiten van de wereld, om optimaal te kunnen studeren. En ‘s avonds één korte update voor de trouwe volgers.

Joe-Carroll-1

Rapport van dag 8

Resultaten: Kladversie van Hoofdstuk 4 is af
Afleidingen: Nieuwe afleveringen van The Following
Stemming: Opgelucht

Niet alleen heb ik vandaag heel veel werk verricht voor mijn thesis, ook lijkt het erop dat mijn collega’s de problemen rondom mijn collega met het gebroken been hebben opgelost. Dat wil zeggen – hij kan nog steeds niet naar Wenen en dat is heel zuur. Maar in ieder geval is er een vervanger zodat we ons geen zorgen hoeven te maken over de werkhoeveelheid. Waarvoor dank, Erik, Dennis en Jarmo!

Nadat ik al die vooruitgang had geboekt op meerdere fronten, gunde ik het mezelf om te beginnen aan de nieuwe afleveringen van The Following. Morgen staat er een regeldag op de rol: ik kan eindelijk het boek ophalen waar ik al zo lang op wacht, en daarnaast wil ik ook het teamplan voor Wenen afronden. Daarnaast hoop ik de kladversies van hoofdstuk 3 en 4 om te vormen tot netversies, zodat ik ook daar weer een stap kan zetten. En er moet ook nog gewerkt worden voor http://www.tennis.nl. Genoeg reden dus om nu vlot naar bed te gaan!


Acties

Information

Geef een reactie

