The Race to Vienna (7/18)

28 04 2015

Ik probeer in de komende achttien dagen mijn thesis af te maken, zodat ik op tijd klaar ben om naar Wenen te gaan. Het wordt een race tegen de klok. Achttien dagen me volledig afsluiten van de wereld, om optimaal te kunnen studeren. En ‘s avonds één korte update voor de trouwe volgers.

eten

Rapport van dag 7

Resultaten: Methodology chapter afgerond en opgestuurd
Afleidingen: Het nieuws dat een gewaardeerde Eurovisiecollega zijn been heeft gebroken en niet naar Wenen kan
Stemming: Gemengde gevoelens

Vandaag heb ik me de hele dag opgesloten in het campushotel in oost-Budapest waarin ik deze laatste maanden van mijn studie verblijf. Ik heb binnenshuis gegeten (zie foto) en ben verder zo weinig mogelijk buiten mijn kamer geweest – alleen toen de cleaning ladies langskwamen.

De ochtend verliep rommelig met het slechte nieuws dat één van mijn collega’s vanwege een beenbreuk niet naar Wenen kan. Dat betekende voor mij dat ik wat telefoontjes moest plegen, maar vooral ook dat ik me daarna een tijdlang slecht kon concentreren op de thesis.

Toen het eenmaal weer ging, kwam ik in korte tijd heel ver: mijn methodologiehoofdstuk is af en dus lig ik denk ik prima op schema. Morgen er opnieuw met frisse tegenzin tegenaan, en ondertussen wel een sterktewens naar die arme Kristian sturen.


Acties

Information

Geef een reactie

