The Race to Vienna (3/18)

24 04 2015

Ik probeer in de komende achttien dagen mijn thesis af te maken, zodat ik op tijd klaar ben om naar Wenen te gaan. Het wordt een race tegen de klok. Achttien dagen me volledig afsluiten van de wereld, om optimaal te kunnen studeren. En ‘s avonds één korte update voor de trouwe volgers.

Rapport van dag 3

Resultaten: Oude papers herlezen, artikel Lämmermann samengevat, outline verder uitgebreid.
Afleidingen: Spullen pakken voor Belgrado
Stemming: Gedesoriënteerd door aanstaande de trip die mijn studieritme doorbreekt

Prima dag, goede resultaten. Alles af wat ik absoluut af wilde hebben. Bovendien begin ik steeds meer overzicht te krijgen in wat er nog moet; ik heb een voorlopige planning gemaakt voor als ik terugkom uit Belgrado.

Straks pak ik de trein, morgen zal er van studeren wel weinig terecht komen. Hopelijk zondag en anders maandag als ik weer thuis ben. Duim voor me dat de fans van Partizan of Rode Ster me niet op zullen blazen tijdens deze beladen derby, zodat ik heelhuids verder kan op weg naar Wenen!


Acties

Information

Geef een reactie

