The Race to Vienna (2/18)

23 04 2015

Ik probeer in de komende achttien dagen mijn thesis af te maken, zodat ik op tijd klaar ben om naar Wenen te gaan. Het wordt een race tegen de klok. Achttien dagen me volledig afsluiten van de wereld, om optimaal te kunnen studeren. En ‘s avonds één korte update voor de trouwe volgers.

Bureau

Rapport van dag 2

Resultaten: Outline van de komende hoofdstukken maken, oude papers doorlezen, informatie ordenen.
Afleidingen: Werken voor Tennis.nl
Stemming: Geïrriteerd dat het boek van Ricky van Oers nog steeds niet beschikbaar is in onze bieb

Vandaag lukte het al een stuk beter om hard te werken. Helaas kon ik echter niet ál mijn tijd in de thesis stoppen, omdat ik de hele middag was ingeroosterd om te werken voor Tennis.nl. Die job kon ik niet missen en het was ook leuk om te doen, maar het zorgde er wel voor dat ik ’s avonds al vrij vroeg helemaal op was.

Desondanks heb ik progressie geboekt met het maken van de opzet voor de rest van mijn thesis. Ik begin langzaam steeds beter een beeld te krijgen van wat ik nog wil schrijven en welke informatie waar moet komen. Enige minpunt is dat het boek waarop ik wacht, nog steeds niet is teruggebracht naar de bieb.

Morgen weer de hele dag er tegenaan, en dan ’s avonds op de trein naar Belgrado, want dit weekend heb ik mijn (hopelijk) laatste onderbreking van de Race naar Wenen gepland staan: met vrienden naar de beladen derby Rode Ster vs. Partizan.


Acties

Information

Geef een reactie

