Morgen naar Kopenhagen!

27 04 2014

Morgen begint mijn Road Through Copenhagen! Mijn reis naar mijn vijfde Eurovisie Songfestival gaat dan eindelijk beginnen. Ik heb er veel zin in en nodig jullie allemaal uit om mijn verhalen ook dit jaar weer op de voet te volgen.

Ik vertrek ’s middags vanaf mijn appartement in Budapest, via Liszt Ferenc Airport naar Kopenhagen Kastrup, en aan het eind van de middag hoop ik dan mijn accreditatie weer om mijn nek te mogen hangen. Vanaf dinsdag wordt het bikkelen: repetities volgen, werken voor verschillende websites… De tijd dringt, op het Songfestival, maar ik geniet er elke seconde van.

Jullie allemaal een prachtige twee weken toegewenst. Of je het Songfestival nu ook in Kopenhagen volgt, of thuis vanaf je bank… Geniet ervan, en kijk af en toe nog eens op deze site. Groetjes!

Steef van Gorkum


Acties

Information

Geef een reactie

