De weg naar Malmö is ingeslagen

2 10 2012

Het zomerreces van ESF Magazine & Road to Eurovision zit erop. Het seizoen is van start, en dus zijn we ouderwets onderweg naar het Songfestival van mei 2013 in Malmö. Op beide websites verschijnen vanaf dit weekend weer artikelen, houd ons in de gaten voor de achtergronden en context die je elders nergens leest!

Zomerreces. Tsja. Zelf had ik eigenlijk de drukste zomer uit mijn leven. Ik moest en zou afstuderen- en dat is gelukt! Maar nu is het tijd om de Songfestivalpen weer op te pakken, en het Songfestival te verslaan, voor het eerst als volwaardig afgestudeerd journalist. Ik ben klaar voor het nieuwe seizoen! Lees mijn eerste hoofdredactionele commentaar aanstaande zondag, hier of op ESF Magazine.


Acties

Information

Geef een reactie

