De media-explosie

10 05 2011

Dinsdag 10 mei om 18.30. Veertiende liveverslag vanuit het perscentrum in Düsseldorf. Radiostations bestoken The Road to Düsseldorf na interview in De Telegraaf.

Na een korte heen- en weerreis naar Bodegraven ben ik terug in Düsseldorf. In de tussentijd kon ik niet livebloggen. Wel gebeurden er zoveel andere dingen! Maandagochtend verscheen het interview met mij in De Telegraaf. Meteen sprong een serie aan lokale en landelijke radioprogramma’s bovenop deze website. Allemaal wilden ze mijn contactgegevens voor een interviewtje.

Dat ik in De Rode Loper werd aangekondigd als een expert in hetzelfde rijtje als André Vermeulen vond ik al een hele eer. Maar na interviews met Giel Beelen (3FM), Frits Spits (Radio 2) en vanavond ook BNN Today op Radio 1 lijkt het alsof veel Nederlanders door mij op het Songfestival worden geattendeerd. Dat voelt vreemd, maar zo gaaaaaaf tegelijk!

Het wordt inmiddels teveel om alle interviews hier te plaatsen. Ik raak zelf de tel kwijt en het zou best kunnen dat ik programma’s die mij interviewden vergeten ben hier te noemen. Oplettende lezers kunnen hieronder natuurlijk links plaatsen als ze die vinden!

Nu ik weer hier ben heb ik ook Hendrik inmiddels ontmoet. Vanmorgen na mijn aankomst hebben we een paar uur bijgekletst; nu zit ik in het perscentrum en ontmoet ik hem weer tijdens de liveshow. We hebben er allebei ontzettend veel zin in.

Verder attendeer ik jullie graag op de Songfestivalpole waar jullie allemaal je voorspelling kunnen doen. Win dat pakket! Ik ben heel benieuwd naar de show van vanavond. Voorafgaand was ik vrij zeker van mijn tien finalisten maar als je hier lang genoeg zit, lijkt elk nummer wel kansrijk. Ik weet het niet meer, ik laat me verrassen. En bellen. Heel vaak.

Steef van Gorkum

Acties

Information

8 responses

10 05 2011
Tim

Hey Steef,

Echt super al die media-aandacht.
Bij terugkomst op de CHE hebben we heel wat te bespreken!
Geniet van de show vanavond.

Groetjes,

Tim

10 05 2011
Tim

Voor geinteresseerden. Beluister hier het interview van Steef met de enige echte Giel Beelen: http://giel.vara.nl/Overige-audio.808.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=18252&tx_ttnews%5BbackPid%5D=244&cHash=567e291cfdfa10b06f1428e0964fe3ec

11 05 2011
Jacob

Ik ging dit interview even beluisteren, maar er stond er al meteen een nieuw van deze ochtend! 🙂
Go Steef!! 🙂

10 05 2011
Lukas

Goed bezig, kerel. Veel succes en plezier daar in Dusseldorf.

10 05 2011
Tim

Zoals gezegd was Steef ook te gast bij Frits Spits op Radio 2. Vanaf 1.35.10 begint het item met Steef. http://player.omroep.nl/?serid=562&tab=Meer Afleveringen

10 05 2011
Adriaan

Haha Steef weet iets niet, dat valt nou tegen :p

Het zal erg leuk zijn als San Marino in eens door ging nou 😀

Maar verder wel hartstikke leuk 🙂

10 05 2011
Jill

Awesome, Steef! Congrats on all the media attention 🙂 Enjoy the show tonight.

and by the way, is anyone else having trouble with using the eurovision.tv website?

10 05 2011
Menno van den Bos

Fragmentje met Giel gehoord. Goed man. Geniet ervan.

Menno

Geef een reactie

