De drukte neemt toe

5 05 2011

Donderdag 5 mei 2011 om 10.00. Zesde liveverslag vanuit het perscentrum in Düsseldorf.

Goedemorgen allemaal, even een korte update voorafgaand aan een hele drukke repetitiedag. Niet tien, maar dertien landen repeteren vandaag, en als de vertraging vandaag net zo doorzet als gisteren, kan het perscentrum niet om 21.00 dicht. Een lange werkdag voor de boeg dus, maar ik kijk er opnieuw naar uit.

Bedankt voor jullie commentaren! Ik lees alles, maar heb niet altijd de tijd om te antwoorden. Dat neemt niet weg dat ik alle eventuele vragen ga proberen te stellen. Blijf dus vooral je vragen hier stellen, ook voor buitenlandse bijdragen. Ik ga kijken wat ik kan doen.

De Euroclub was gisteravond wat saai. Veel voorrondemuziek en vaak nog traag ook. Redelijk vroeg vertrok ik terug naar het hotel om vanmorgen weer op tijd aan het ontbijt te zitten. Ik heb eindelijk uitgevogeld wat je daar kan eten om de dag toch fatsoenlijk te beginnen; het broodrooster biedt uitkomst 😉

Na het zien van de repetities voor de tweede halve finale is mijn verwachting niet enorm veranderd. Een aantal landen zijn simpele zekerheden, en voor Nederland zal het misschien wel op een paar punten aankomen. Vandaag schakelen we over naar de eerste halve finale waarin veel van mijn favorieten zitten. Ik ben benieuwd wat bijvoorbeeld Georgië en Noorwegen ervan bakken.

Verder op het programma voor vandaag: telefoontjes en regeldingen, want de landenfeesten komen er weer aan! En daar wil ik natuurlijk zoveel mogelijk bij zijn.

Steef van Gorkum

Acties

Information

Geef een reactie

