Geschiedenis, wacht op ons!

4 09 2010

Vanaf morgen start The Road to … met het nieuwe songfestivalseizoen! Elk weekend verschijnen er weer messcherpe artikelen waarin het Songfestivalnieuws van de afgelopen week aan de kaak gesteld wordt. Volg de site dus weer op de voet!

De zomer was lang, en druk, en vol met verrassende ontwikkelingen. Zo weten we nog altijd niet in welke stad het festival gehouden wordt, maar wel wie daar voor Nederland aan gaan treden. En, we kunnen er niet omheen: Sieneke heeft een Zweedse evenknie. Ik heb een boel gemist tijdens de afgelopen zomermaanden, maar wees gerust: ik heb er een mening over en die ga ik niet voor me houden. Vanaf morgen zetten we de eerste stappen op de weg naar Duitsland.


Acties

Information

One response

4 09 2010
karin

Ben benieuwd, Steef!! Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Doe je best. Ik heb er ook zin in!

Geef een reactie

