Hotelwissel

8 06 2010

Hendrik Kramer opent speciaal voor de lezers van Road to Oslo zijn dagboeken, die hij schreef tijdens zijn verblijf in Oslo. Vandaag aflevering 6: Vrijdag 28 mei

’s Ochtends uitchecken in de herberg. Ik kreeg nog geld terug ,want ik had voor een nacht teveel betaald. We gingen daarna naar een ander hotel dichtbij het vliegveld. Dit was een luxer en dus duurder hotel. Een prima hotel met godzijdank een heerlijk bed waar ik normaal op kon komen.

De dag verliep verder zonder noemenswaardige momenten en die avond begaf ik me opnieuw naar de inmiddels vertrouwde Telenor Arena om de generale repetitie mee te maken. We hebben de show niet helemaal uitgezeten in verband met het halen van de laatste bus. Zo’n uitslag is ook niet echt spannend als je weet dat het allemaal nep is.

Ik ben alleen naar huis gegaan met wat spullen van Steef die ik voor hem naar het hotel bracht. Om een uur of half 1 arriveerde ik en ben ik gelijk in mijn heerlijke bed gekropen waarna ik meteen in slaap viel. Lekker vast dromen van de finale van morgen!

Acties

Information

One response

9 07 2010
sam

Beste Steef,

Ik had een vraag, bij welk bedrijf heb je stage gelopen? Je stage klinkt namelijk geweldig en ik vraag me nu af waar je precies stage heb gelopen zodat ik daar wat meer informatie kan winnen.

Alvast bedankt voor je reactie!
Groet,
Sam

Geef een reactie

