Een dag vol fotomomenten

5 06 2010

Hendrik Kramer opent speciaal voor de lezers van Road to Oslo zijn dagboeken, die hij schreef tijdens zijn verblijf in Oslo. Vandaag aflevering 4: Woensdag 26 mei

Dit is de ochtend van de inmiddels beruchte zombiefoto, een van mijn ‘’beste’’ foto momenten ooit. Ik moet zelf ook altijd hard lachen om foto’s van net ontwaakte mensen, dus dan mag er ook wel eens om mij gelachen worden. 

Na een ontspannen ochtendje hebben Steef en ik ‘s middags door Oslo gekuierd en onder andere de haven bezichtigd. Een mooi moment om wat plaatjes te schieten. We hebben geluncht, en Steef is toen weer richting perscentrum gegaan en ik naar de herberg. ’s Avonds weer Euroclub natuurlijk! Het was namelijk OGAE avond. De artiesten van Finland, Malta, Verenigd Koninkrijk, Bosnië, Griekenland, Frankrijk en Polen traden daarom op.

Ik stond vooraan en had dus goed zicht. De meeste artiesten zongen natuurlijk hun Eurovisielied maar de meiden van Finland brachten ook een nieuw nummer van hun laatste cd. Het was een gezellige avond maar ook immens druk. Om een uur of elf besloot ik me uit de mensenmassa te wurmen (ik begrijp plots de paniek van de mensen op de Dam) en was ik blij dat ik weer wat ruimte en frisse lucht had. Door de drukte was het onmogelijk om Steef te vinden, zelfs buiten de club stond het rijen dik.

De Euroclub is de eerste club waar ik ooit van mijn leven ben geweest en dat beviel me prima, dankzij de Eurovisie muziek en de live optredens. Levensles: uitgaan kan heel leuk zijn. Het was een gezellige avond en ik heb ook nog wat foto’s en filmpjes kunnen maken.

nb. All pictures on this blog are owned by Steef van Gorkum. Using them without asking me first, is of course prohibited.

Acties

Information

One response

6 06 2010
Pim

Prachtig, zo’n Oer Hollandse toerist! Zo zou ik er ook gestaan kunnen hebben. Maar….. Wie nam dan weerdeze foto van jou? 😉

Geef een reactie

