Vanaf morgen: de Hendrik-files!

1 06 2010

Wat spookte Hendrik uit terwijl zijn maat het weer eens laat maakte in de Euroclub? En hoe bracht hij de tijd door als Steef in het perscentrum moest zijn? Hendrik vertelt ons vanaf morgen alles over zijn belevenissen in Oslo. Volg het op de voet in de Hendrik-files!

‘Een beter thema had de organisatie niet kunnen kiezen. Ik heb heel wat moments met jullie the sharen en de vraag is: Waar moet ik beginnen? Ik heb zoveel ervaren in een week dat ik misschien als ik dit schrijf ook dingen ben vergeten. Ik zal jullie zoveel mogelijk vertellen en, zoals jullie van deze site gewend zijn, zo eerlijk mogelijk.

Hoe was de show? Hoe was Oslo? Hoe was mijn verblijf? Ik zal per dag samenvatten wat Steef en ik gedaan hebben. Voornamelijk trokken we ons eigen plan, maar tijdens de live shows en onze reis waren we samen en is het erg gezellig geweest.’

Hendrik Kramer

nb. All pictures on this blog are owned by Steef van Gorkum. Using them without asking me first, is of course prohibited.

Acties

Information

2 responses

1 06 2010
Jacob

Da’s een goed idee! Ik moet bekennen dat ik af en toe Hendrik wel eens miste in de verhalen, maar dat komen we dan ook allemaal nog te weten! 🙂

1 06 2010
Tim

Ben benieuwd naar je verhalen en belevenissen!

Geef een reactie

