There’s no Eskhaaaaip!

23 05 2010

Zondag 23 mei om 18.00; achtste live verslag vanuit de EBU werkplekken in Oslo.

Ik ben weer terug aan het front. Na een woelige vlucht, en een vreemde treintocht met drie onvoorziene overstappen, hebben Hendrik en ik inmiddels ons hotel gevonden. Het ligt niet zo dicht bij het centrum als op de site was te lezen, maar wel stukken dichterbij dan mijn vorige hotel.

We dropten snel onze spullen en ik kon nog net op tijd zijn voor de Duitse repetitie vandaag. LENAAAA!!!! De opkomst was extreem hoog, en het enthousiasme niet alleen bij mij aanwezig. Lena groeit hier uit tot één van de persfavorieten. Haar vreemde, geheel eigen dans komt op de tv-schermen vrij goed in beeld. Haar zang is bovendien sterk verbeterd.

Enige sleutelpuntje is misschien nog de Engelse uitspraak, al zijn de ‘No Eskhaaaip’s’ ook wel haar handelsmerk geworden. Een meute Duitse fans stond Lena aan te moedigen en mijn vermoeden is dat die gekte tijdens de finale alleen nog maar groter zal zijn. Van mij mogen we volgend jaar best naar Berlijn, overigens…

Vanavond staan er weer wat feestjes op het programma, ik moet nog even kijken of ik aan een uitnodiging kan komen. Eerst heb ik met Hendrik op het centraal station afgesproken om wat te eten te gaan halen. In ieder geval ben ik weer terug in Oslo, en dat voelt goed!

Steef van Gorkum


Acties

Information

4 responses

23 05 2010
Tim

Fijn, nu worden we weer voorzien van live-verslagen!
Maar wat ik me aanvroeg: is dit weekend niet heel erg vermoeiend voor je geweest? Heeft de terugreis je niet meer energie gekost dan opgeleverd?

23 05 2010
Tim

afvroeg, foutje 🙂

23 05 2010
Maarten

Kan hendrik dan niet mee naar feestjes?

24 05 2010
Ingrid

Heel leuk om je verslagen te lezen, Steef. Ik denk dat er een mooie week voor je ligt. Zojuist heb ik even naar het liedje van Lena geluisterd. De uitspraak is inderdaad niet geweldig, maar het liedje heeft wel een lekker ritme.
Ik ben benieuwd naar je verslagen de komende week. Een fijne tijd daar!

Geef een reactie

