Vanaf morgen: Road through Oslo!

17 05 2010

Alle aswolken ten spijt, vertrekt morgenochtend om 10.30 mijn vlucht naar Oslo Sandefjord. Na een maandenlange Road to Oslo is het dus tijd voor The Road THROUGH Oslo; een dagelijkse live report over alles wat zich in het Eurovisiedorp afspeelt.

Het was wel even schrikken, toen ik hoorde dat tot en met 14.00 vanmiddag alle vluchten waren gecanceld. In de loop van de dag sijpelde echter het goede nieuws door. Morgen wordt er naar alle waarschijnlijkheid weer gevlogen. En dan is het tijd geworden voor de big deal.

Volg vanaf morgen de live reports vanuit Oslo!

Road through Oslo is dé perfecte manier om het festival van huis uit te volgen alsof je er zelf bij bent. Door het open karakter dat wij ons hebben aangemeten, krijg je als lezer álles te zien wat de redactieleden ook zien. Vanaf morgen ben ik present, en vanaf zondag komt Hendrik me ondersteunen. Dichterbij het Songfestival kun je niet komen!

De Telenor Arena: decor van het komende Eurovisie Songfestival

Steef van Gorkum

Behalve The Road to Oslo kun je ook elke dag terecht op:

www.nijmegen1.nu
(ook op televisie, als je digitale tv ontvangt of in regio Nijmegen woont)
www.eurovision.tv
(engelstalig)
www.antenna.nl/nsk
(website van mijn stageadres De Nijmeegse Stadskrant)

Acties

Information

4 responses

18 05 2010
Tim van Dijk

Hey Steef,

Ik kijk nu al uit naar je vele stukken die komen gaan.
Goede reis en geniet met volle teugen.
Ben wel officieeel jaloers dat jij in Oslo zit, terwijl ik in Veenendaal stage loop en het Songfestival op tv volg.

Groetjes,

Tim

18 05 2010
Maarten

Veel plezier in Oslo.

Als het goed is ben je daar nu.

19 05 2010
Brabo no.1

Het is nu weliswaar al wat aan de late kant, maar ik wil jullie beiden een fantastische, onvergetelijke tijd toewensen in Oslo! Jullie zullen jullie aandacht daar natuurlijk ook richten op de verslaglegging van de gebeurtenissen uit Oslo, maar jullie zullen daar ongetwijfeld ook plezier aan beleven.

Ik bekijk jullie internetblog in deze tijd met veel plezier!

Groeten,

BRABO NO.1

19 05 2010
Hendrik

Dag Brabo no. 1

We hebben nog een week Oslo voor de boeg, ik vertrek zelf pas zondag dus je wensen komen zeker niet te laat 🙂

Bedankt voor je reactie en het volgen van deze blog. Dit geldt natuurlijk ook voor alle andere trouwe lezers hier 😉

Geef een reactie

