De winnaar is bekend!

9 05 2010

Bekijk de link hieronder om te zien wie volgens de deelnemers aan het Forumvisie Songfestival het ESF straks in Oslo moet winnen. Twee deelnemers (Klaasjan en Patrick) hebben niet gestemd, maar gelukkig levert dit slechts één halvering op: die van IJsland. Welke landen wel gestemd hebben, en hoe, zie je als je surft naar:

http://www.tummiweb.com/escnation/scorewiz/show.php?id=98100

Veel kijkplezier en spanning toegewenst. Na afloop mag er in dit topic naar hartelust worden gespeculeerd wie nou welk land had. De onthulling volgt dan over een paar dagen, ook weer via deze website.

Acties

Information

8 responses

9 05 2010
Maarten

Ik heb een twijfel over wie Belgie nu heeft. Ik denk James of hendrik.

9 05 2010
James

Hmmm het zou me sterk verbazen dat James 12 aan Noorwegen en 10 aan dat gezeur uit Ierland zou geven:) Ik gok ook op Hendrik daar hoor.

Maarten speelde voor Noorwegen en Griekendland denk ik. (ben eigenlijk vrij zeker:)
Spanje en Roemenië komen ook overduidelijk van de zelfde speler en daar gok ik op Adriaan.

Hmm dan de iets gewaagdere gokjes: Jacob: Rusland en Nederland?

Roel: Wit-rusland en Kroatie?

Voor steef gok ik alvast op Duitsland en misschien ook wel Slovenië

Yannick: servie en frankrijk?

Tot daar mijn eerste veronderstellingen.

10 05 2010
Adriaan

Nederland voor Jacob is denk ik wel iets wat niet kan missen, verder vind ik het toch moeilijk te bedenken, welk land van wie is zeker omdat mensen waarschijnlijk 2 of 3 verschillende lijstjes hebben ingedient waarvan het totaal hun voorkeur is (zoals ik iig wel gedaan heb), dat maakt het nog moeilijker.

Ik denk dat Bosnie, Israel, Duitsland, Moldavie, Frankijk, Turkije en Bulgarije (en mss Armenie) allemaal in handen zijn van een stuk of 3 personen en ik gok op sowieso Steef en zijn moeder en dan nog een 3e persoon, die landen lijken namelijk allemaal op elkaar te stemmen…

Slovenie lijkt de persoonlijke mening van Steef te zijn, dus ik gok bij Slovenie op Steef, al staat Israel wel laag maar die zal hij dan gecompenseerd hebben bij zijn andere landen, dus Israel zal dan wel van zijn moeder zijn…

Zweden en Verenigd Koninkrijk zijn ook van 1 iemand en ik gok dan op Roel, maar kan ook zo een ander zijn…

Roemenie en Spanje zijn denk ik ook van dezelfde persoon en dan gok ik op Sander, maar ook dat kan zo een ander zijn…

De 12 van Cyprus voor Griekenland is ook wel grappig, iemand met een rijk inlevingsvermogen maar wie dat is?

10 05 2010
Jacob

Ik Nederland?? Hoe komen jullie erbij? 🙂
Nu, STEL dat ik Nederland had, dan is mijn ander land toch een makkie, zou ik denken?

Gokjes:

Duitsland en Turkije en Slovakije: STEEF
Moldavië, Armenië en Frankrijk: LUUK denk ik
Israel en Bulgarije: KARIN
België, Ierland en Noorwegen: HENDRIK
Griekenland en Cyprus: MAARTEN
Wit – Rusland en Denemarken: ROEL
Albanië en Azerbeidzjan: CHIEL
Litouwen en Servië: YANNICK
Spanje en Roemenië: kan JAMES zelf wel eens zijn
Zweden, Polen en UK: ADRIAAN misschien…?

Nu stop ik echt met zoeken… om zot van te worden! 🙂

10 05 2010
Jacob

Ohja, en dan ben ik nog vergeten te gokken op de geheime, mysterieuze verdeelster: MAAIKE 🙂

10 05 2010
Adriaan

Filnand zou dan idd zo maar eens Jacob kunnen zijn, Jacob heeft iig verraden dat ie 2 landen heeft en geen 3, dat is dan weer een voordeel 😉

10 05 2010
Maarten

Jacob heeft ook aan mijn veraden dat hij Nederland heeft. Ik vroeg aan heb heb jij Nederland en toen zei hij dat mag ik niet zeggen.

10 05 2010
Adriaan

Haha, nou hij kan het ook gewoon slim spelen natuurlijk 😉

Geef een reactie

